länge sen..

Sorry för dålig uppdatering.. har haft mycket att göra.. och det var hela 2 dygn sedan jag blogga :S
Aja, jag har jobbat och igår kväll var jag på bio med några tjejkompisar, trevligttrevligt =) Vi såg filmen "All the boys love Mandy Lane..det var en konstig film tycker jag, och lite läskig :p så när jag skulle gå hem sen vid ett tiden från busshållsplatsen och hem till mig.. så var jag skiträdd.. jag inbillar mig hela tiden att det är någon som går bakom mig.. så bara blir jag ännu räddare.. haha :p
Och idag har jag jobbat bara, slutade vid nio.. så det är därför jag heller inte har bloggat någontinf idag..

                 

Kommentarer
Postat av: Josefin

ha en trevlig dag:D

2008-07-23 @ 07:29:36
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0