klanten själv

har precis ätit och fikat =) gott, hehe :p hälsat på morfar några timmar..
haha och jag klant arslet själv är så senil man kan bli :p jag skulle byta simkort i mobilen, och sen la jag det andra simkortet på armstödet i bilen.. och sen så följde jag med pappa in på biltema i uppsala, och då öppna jag ju bara bil dörren och så ramlade väl simkortet ut :p men jag hade glömt bort det, så när vi sedan hade åkt 2-3 mil ut från uppsala, så kom jag på det..och då fick vi åka tillbaka, haha smart jag är asså.. men som tur så låg simkortet på parkeringen, men en bil hade kört över den, och då trodde jag inte det skulle funka sen, men det gjorde det som tur va :p
Shit om ngn hade tagit det eller nått :p typ alla mina kontakter o allt.. inte kul.. menmen :p

Nu ska vi åka till sommarstugan :p

Hörs sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0